The Cleaner
The story of Paul 'Wicky' Wickstead, a state-certified cleaning technician with a very special field of work as a crime-scene cleaner responsible for the removal of any signs of death.
The Widow
Professional crime-scene cleaner Wicky has to mop up after a particularly grisly murder, but keeps being interrupted by people unexpectedly dropping in on the crime scene.
The Writer
Extremely pompous author Terence Redford is trying to write his latest masterpiece but is finding it difficult to concentrate: partly because of writer's block, and partly because his grandmother has recently burnt to death in his living room.
When he brings the wrong keys to a crime scene, Wicky meets the neighbour, and might have met his match.