The Code
Blowed Up
When a soldier in Afghanistan murders his commanding officer, Captain John Abraham and Captain Maya Dobbins, working out of the Judge Advocate General Headquarters in Quantico, are assigned to the case as prosecution and defense lawyers.
P.O.G.
Major Trey Ferry has to mediate a diplomatic spat; Lieutenant Harper Li tries to balance her work in the Corps with planning her wedding.
Leaked information culminates into an attack on a female Marine poised for a promotion; a woman asks Captain Abraham to testify against the Marine Corps, as she sues them for her husband's wrongful death.
Abe and Trey are assigned to prosecute a congressman accused of murder; Maya tries to help her brother prepare for his state senate race.
After two Marines are killed in a weapons test, Abe and Harper go up against Trey; Colonel Turnbull assigns Maya to an important task.
Abe and Harper try to track down a website owner who has been encouraging violence; Abe's relationship with Alex becomes more complicated.