The Collection
A rising fashion designer needs his brother's help to succeed in the business. His volatile sibling, Claude, is the true genius of the label.
The Maison's inner circle are invited to Trouvier's lavish chateau over the weekend. Meanwhile, Paul discovers a possible threat, and it leaves him feeling uneasy about his wife.