The Double
A county magistrate's daughter loses everything but rebuilds her life by posing as a minister's daughter. With the aid of Duke Su Xiaoheng, she overcomes injustice, rescues her imprisoned father and champions justice.
Xue Fangfei faces a deadly betrayal from her husband; on the brink of despair, an encounter reignites her will to live.
Tong'er confronts Fangfei about her bold plan to avenge Jiang Li. Soon after, they start devising a scheme to escape their current residence.
When Fangfei reaches the Jiang residence under her new identity, she encounters distrust and sabotage from Jiang Li's stepmother.
Provoked by someone from her past, Fangfei confides a secret to Tong'er; a display of vulnerability helps Fangfei forge a connection with Jiang Yuanbai.
When an important coming-of-age ceremony approaches, Fangfei navigates through various schemes; Xiao Heng becomes increasingly suspicious about Fangfei's true identity.
Fangfei is accused of causing Jiang Ruoyao's allergy. To remove her from the situation, Ji Shuran attempts to arrange a marriage for Fangfei.