The Eddy
A former New York City jazz pianist finds himself tangling with dangerous criminals in Paris as he struggles to protect his club, his band, and his teenage daughter.
Julie enrols in an international high school but quickly becomes restless and starts to act out; Elliot hides evidence from the police.
After a tense funeral, the band surprise Amira with a very different kind of celebration; Elliot bumps into the man who beat him up at the club.
Elliot scrambles to find the missing money as a deadline approaches; Julie tags along as Sim tries to raise the funds to send his grandmother to Mecca.