The Eleven
A retrospective look at the unsolved murders of 11 teenage girls in the 1970s. Investigators examine whether a confession letter can shed some light on two of the killings.
Paradise Lost
A prison inmate confesses to the murder of 11 teenage girls in the 1970s. Investigators try to determine whether the confession was genuine.
Lisa and Paige uncover evidence that places Edward Harold Bell at the top of their suspects list, as they try to find justice for Galveston County's 11 murdered girls.
When physical evidence is recovered from a 46-year-old crime, a potential DNA link is formed. Plus, investigators interview a woman who recounts her experiences of being kidnapped and raped by Edward Harold Bell.
Lise and Fred travel to Panama City to discover Edward Harold Bell's lost years. The investigators believe a message from Bell's ex girlfriend may make him talk.