The Feed
Concerns about Kate's behaviour lead her and Tom to uncover a horrifying invasion of their family's privacy.
Tom turns to his father for help; while trying to find a doctor that can remove Feeds, Kate runs into the Resisters.
After making an alarming discovery about Bea, Tom and Kate confront Lawrence and Meredith at a family dinner.
Lawrence pushes harder to discover the truth about what is happening to The Feed with devastating consequences for the Hatfield family.