The Flatshare
After a brutal break-up, journalist Tiffany agrees to timeshare a bed with hospice nurse Leon. In theory, they'll never have to meet, but as the Post-its start to fly, things get complicated.
Meet Cute
Cash-strapped Tiffany and Leon are unable to afford to rent their own flat, so they decide to time-share a bed. The catch is, Tiffany and Leon have never met and, if their plan works out, they never will.
As Tiffany tries dating apps and Leon attempts to raise cash through cryptocurrency trading, the two bond over Post-its when things don't work out as planned.
Leon and Tiffany decide to meet on Valentine's Day, but Leon doesn't show up after Tiffany's article is published without her knowledge.
Faced with leaving the flat share, Tiffany starts to reconsider what she really wants from Justin and a bruised Leon lets his hair down for once, but both can't stop thinking of each other.
Tiffany and Leon start to get close after Leon's meddling teenage patient tricks them into taking a trip to Brighton together.
It's the day of Richie's hearing and Tiffany's award ceremony. After Leon tentatively asks her out, it seems their romance is set to start. But Tiffany's manipulative ex has other ideas.