The Road Trip
Addie and her sister Deb's road trip to a Spanish wedding takes an awkward turn when they nearly collide with a Porsche. Forced to give a ride to Addie's ex, Dylan, and his friend Marcus, the group faces an uncomfortable journey together.
On a road trip to a wedding in Spain with her sister Deb, Addie nearly collides with a speeding Porsche.
As the gang race to the wedding, panic descends when they are pulled over by the police and Rodney reveals he's carrying contraband. In the aftermath, Addie's anger boils over and she drops a bombshell.
In anger, Addie and Deb drive off to fix the wing mirror, leaving Dylan and Marcus arguing over the kiss while Rodney tries to flag a lift. The group reunite in a village, but a frustrated Marcus can't help but remind Dylan of what Addie did to him.
The gang make an overnight pit stop at a cheap motel, where Addie's acting out causes concern. Their support finally allows her to open up about the real reason behind the breakup, but then Cherry calls with dramatic news about Rodney.
The gang make it to the wedding on time, but fail to track down Rodney before he gets to Cherry, putting the nuptials in jeopardy; Dylan makes a break from the past; Addie is left wondering whether some people are worth second chances.