The Girls on the Bus
Sadie must favour trade with Liberty Direct News reporter Kimberlyn to secure a critical interview.
She's With Her
A surprise endorsement sends Sadie into a familiar spiral; Kimberlyn snags a key interview amid personal and professional stress.
In Las Vegas, Sadie schools Lola on the presidential pool; Kimberlyn snags a prime time slot; Grace pursues a candidate's medical records.
Lola and Kimberlyn fall out over different expressions of grief; Grace clashes with her daughter Annie.
While Sadie is subjected to a thorough work investigation back in New York, Kimberlyn shines as she prepares for her engagement party; Lola contemplates her relationship with Josie; Grace teams up with Sadie for a potentially groundbreaking scoop.
Hours before the Democratic debate, Lola, Sadie, Kimberlyn and Grace each contend with their place in the world of political journalism.