The Good Mothers
Three women born into the deadliest and wealthiest of the Italian mafia clans work with a courageous prosecutor to bring it down from the inside.
Mouth of the Wolf
Anna Colace prepares a revolutionary strategy to challenge the 'Ndrangheta; Lea Garofalo and her daughter Denise reconnect with their husband and father, Carlo Cosco, hoping to reconcile and put an end to their years of living on the run.
Family and Loyalty
Denise is catapulted into an unknown world after a devastating tragedy; Anna initiates a surveillance operation on the women of the 'Ndrangheta, focusing on Giuseppina Pesce and Maria Concetta Cacciola.
When migrants whom the Ndrangheta have exploited spill out into the streets to protest their working conditions, Anna makes a risky phone call to accelerate a new phase of her operation; the search for Lea makes significant progress.
As the Pesce clan falters after Giuseppina's arrest, Anna turns her attention to another potential witness: Maria Concetta Cacciola; Denise leaves Reggio Calabria to meet an old acquaintance.
Giuseppina's decision to collaborate enables Anna to attack members of the 'Ndrangheta clans and her tactics clash with those in the media; Maria Concetta takes matters into her own hands; Giuseppina faces a new challenge and Denise learns a secret.
Anna Colace suffers a setback with Giuseppina; Maria Concetta fights against her new life in isolation and Denise returns to Dalia Masi to honour her mother's memory.