The Great Heist
The Big One
Professional thief Chayo is struggling financially and must convince an old friend to plan a heist on Colombia's Bank of the Republic.
The Crew
Chayo and Molina recruit a team while finalizing details for the bank heist, facing multiple challenges that jeopardise their plan.
While executing the heist, an unexpected difficulty involving the bank's safe delays the thieves' progress and tensions arise.
Leaving the bank, Chayo, Molina and Mrs. K face obstacles in transporting such a huge amount of money out of the city.
Following a betrayal, the dominoes start to fall for the thieves as investigators capture those responsible for the heist.