The Holiday
The idyllic holiday gets off to a rough start when Kate intercepts a mysterious text meant for her moody husband; Kate's daughter ends up in a situation with a friend's dysfunctional son.
Tensions simmer throughout the villa. Kate is warned to be cautious when she raises her suspicions about Sean. Her daughter accuses a man of taking photos of her.
Alistair makes a shocking discovery while snooping on Jake's phone and things come to a head at Kate's birthday party; the children head out to scrubland to get away from the adults.