The King
Bruno Testori rules the San Michele penitentiary with his own special set of laws. While Testori's life outside the prison may have gone wrong, inside San Michele he dominates ruthlessly as 'The King'.
Bruno Testori is the king of the San Michele penitentiary, a kingdom that begins to collapse following two unexpected deaths, leaving the fate of the prison in the balance.
Shortly after the murder of the Commandant, inmate Miroslav Lackovic, the prison's drug dealer, is found dead.
As Bruno tries to infiltrate charismatic imam Amir's Muslim community, the Slavic and Nigerian inmates wage war over control of the prison's drugs trade.