The Marlow Murder Club
Judith Potts, a retired archaeologist and crossword setter, believes that a brutal murder has taken place in the sleepy town of Marlow. When the police refuse to believe her story, she kicks off a private investigation with two unlikely friends.
After recruiting vicar's wife Becks and local dog-walker Suzie to the investigation, the trio uncover key evidence that leads to a shocking revelation.
Judith, Becks and Suzie are officially involved in the police investigation to help. They discover an important connection between the murders. The question is whether they can stop the killer.
Judith, Becks and Suzie piece together the new evidence and uncover an important connection between the murders; a secret from Judith's past threatens to resurface; the trio must race against time to catch the killer.
When a wealthy baronet dies alone in his study the day before his wedding, Judith, Becks, and Suzie find themselves at the centre of another puzzling and complicated mystery.