The Moth Effect
David is Goliath
David Attenborough turns into a wrathful colossus; Ted gets a makeover from Q-Anon; dads everywhere who receive too much praise finally get their anthem.
Drone strikes become a beacon of positivity, and a synthetic humanoid comes face-to-face with their ultimate test.
A crack team finds ingenious ways to protect sacred sites; James Bond has trouble interrogating an arch-villain.