The Muse of Section E
Section E is a notorious high school class full of mischief-loving male troublemakers. When Jay-Jay (Ashtine Olviga) transfers into the class, becoming the only girl in Section E, her new classmates immediately begin to target her with cruel practical jokes and schemes – hoping to force her to quit. But the feisty, fearless, and independent-minded Jay-Jay refuses to play along. She soon shows the boys that she can give as good as she gets. The devilishly handsome class president Keifer (Andrés Muhlach) resolves to use his charms to bring her guard down. But this plan begins to unravel as Cupid arrives on the scene. And a further wrinkle in Keifer’s plan appears when their aloof classmate Yuri (Rabin Angeles) also begins to develop a soft spot for Jay-Jay. Does Jay-Jay have what it takes to survive the Section E ordeal – and will the pull of romance prove too strong for her would-be tormentors? This drama was based on a trilogy of books by Lara Flores, aka Eatmore2behappy.