The New Negroes
Donnell Rawlings admits to abusing the 'race card'; Lil Rel Howery discusses the social dynamics of eating on a bus trip; MF Doom and Mike rap about policing oneself.
Baron and Mike take a look at the meaning of 'woke'; Candice Thompson discusses racial ambiguity; Tone Bell pays tribute to Klondike bars.
Sasheer Zamata discusses the first time she went camping; Lizzo and Mike share a music video about a guy with a passion for consent.
Naomi Ekperigin reveals that true-crime shows have given her a new perspective; Alonzo Bodden reveals what is on his FarmersOnly dating profile.
Featured comics include Dulcé Sloan, who imagines life as a trophy wife, and George Wallace to rail against the silly things Angelenos do; Method Man and Mike team up for a song about eating luxury items.