The Passing Bells
On the Eastern Front, Michael is forced to make a terrible choice, while on the Western Front, Tommy's regiment experiments with a dangerous new weapon.
As peace terms are negotiated and their families wait anxiously for news of their return, Tommy and Michael are still on the front line.