The Pitch
Subway: McKinney & WDCW
Two advertising agencies match creative wits in a battle to find the next big campaign for 'Subway,' one of the largest restaurant chains in the world.
A new agency goes head to head with a team of industry veterans to win the business of the snack brand Popchips.
The Ad Store and Kovel/Fuller Agency compete for the Frangelico liqueur brand in hopes of generating big business.
A Los Angeles agency and an agency from the Midwest compete for the JDRF account.