The Player
The series premiere introduces Alex Kane, a security expert who encounters an elite gambling organization called the House that is led by the mysterious Mr. Johnson. Kane joins the group, whose members place bets on whether he can prevent future crimes, in hopes that they can assist him in catching his ex-wife's murderer.
Alex (Philip Winchester) and Cassandra (Charity Wakefield) are sent to Los Angeles to stop a sniper from meting out a drug cartel’s harsh justice.
A student hacks the Pentagon and Alex attempts to protect him from both the House and the Chinese government; and new discoveries are made about Ginny's whereabouts. Meanwhile, Mr. Johnson takes drastic measures after issues arise with an old friend.
The House bets on Alex to stop a serial killer before Halloween. Meanwhile, Det. Brown is hot on Cassandra's trail, but Mr. Johnson intervenes.