The Rainmaker
Fresh out of law school, Rudy Baylor confronts Leo F. Drummond in a medical malpractice case.
Rudy and Deck have a tense encounter with a witness and make a crucial discovery about their client.
As Rudy and Deck search for a missing nurse, their investigation suggests a dark conspiracy at play.
When Sarah reveals a detail about the case, Rudy must choose between his client and girlfriend.
Worried about Melvin's threat, Rudy defies Bruiser and risks his job and future as Dot's attorney.
Rudy continues to defend his client; Sarah faces new temptations in London with Leo and Brad.