The Sprites of Floria
After an invasion by the Vivolian army, the Sprite Himawari and her childhood friend Tsubaki flee their homeland of Floria for the town of Romton. There, they live out their lives in peace... for a time. One day, Himawari's friend and fellow Sprite Ajisai is kidnapped by mysterious strangers. Now Himawari and detective Tsubaki set out to rescue her, but find the dreaded Vivolians standing in their way!