The Strange Chores
Stop the Monster Slime
When Pierce's homemade slime goes rogue and swallows the whole town, the gang get trapped inside the local shop, neck deep in trouble.
The gang find themselves on centre stage when Helsing swaps lives with Dracula in exchange for a reality show.