The Third Charm
A 12-year love story between a couple with opposing personalities who meet by chance on a group blind date while in their 20s.
In preparation for his big date with Yeong-jae, Jun-yeong lays out a meticulous plan. He later invites her to an event that is being hosted by his department at school.
Yeong-jae and Jun-yeong's relationship finally begins after a gap of seven years, but Jun-yeong discovers that dating has its own challenges.
Yeong-jae goes out with a new acquaintance after having to endure a very stressful day. Plus, Jun-yeong uses his investigative skills to find out more about Yeong-jae's attractive client.
Despite the fashion show being complete with a great result, Jun-yeong's anxieties persist. Plus, Yeong-jae wonders why Jun-yeong hasn't called on her birthday.