The Trouble with Maggie Cole
Local historian Maggie Cole shares too much detail about the locals in her village when interviewed for a radio show - changing life in the village forever.
Peter Cole is jittery about the press interest from Maggie's interview and the online petition calling for his resignation over the scandal.
Maggie is horrified that her comments about Roxanna have been interpreted as racist and Peter deals with a campaign calling for his resignation.
The previous night's revelations have devastated Maggie and in desperate need of some time alone, she heads to the local pub to see if she can get a room for the night.