The Unit
The team sets out to rescue a hijacked plane filled with European businessmen; a Unit wife struggles with the level of control the Unit has over her personal life.
A mission to recover a fallen Chinese satellite turns into an opportunity to capture a wanted terrorist.
The team travel to Mexico to protect a government minister whose efforts to combat the drug trade have made him a target.
The team goes undercover at the Russian embassy in Israel seeking evidence of the sale of nuclear materials to Iran.