The Valley: Persian Style
Old friends Reza, Mercedeh and Golnesa have traded Beverly Hills for suburban life in the Valley. Their new social circle features family matters, strong personalities and the ever-present prospect of...
On date night, Tommy's coarse ways leave a bad taste in Mercedeh's mouth. Ladies' man Reza Jackson endures a disastrous date of his own. Sky puts Tanin's skincare oil to unexpected use.
Mercedeh's unhappiness with Tommy grows as their communication breaks down. Adam pledges more affection to Reza. As rumours of Greg's online flirtations spread, he surprises Tanin with a special gift.
Golnesa and Dennis continue their emotional conversation as they try to move forward.
The surprise arrival in Palm Springs proves hard for some. Another argument between Golnesa and her ex-husband leaves the group unclear on the nature of their relationship. Reza Jackson endangers Amir's life at the racetrack.
What happens in Palm Springs resurfaces in the Valley. Sky and Bamshad's relationship hits a rocky road to recovery. Natasha and Amir discuss the Medium's revelations and their unspoken feelings around Amir's first wife.