Tiny Beautiful Things
A woman reluctantly takes on an anonymous, unpaid position with an advice column called Sugar. Unsure of herself at first, she finds a way to weave her life experiences together to help those seeking guidance.
Danny kicks Clare out of their home for giving her brother, Lucas, their daughter's college fund. An old friend needs someone to take on his advice column Dear Sugar, and it might be what Clare needs.
Yours, Sugar
Clare grapples with whether she wants to become Sugar as she reels from trouble at work and with Rae; in the past, young Clare and young Lucas must confront their grief at Frankie's funeral.
Danny and Clare try to untangle their relationship and Rae's threesome, as Clare considers her path not taken; in the past, young Clare finds out she's pregnant with Rae.
As Clare deals with her Tik Tok-famous Montana confrontation and Rae's recent partying, she's haunted by a letter writer who desperately needs Sugar's advice; in the past, young Clare learns of Frankie's diagnosis and desperately tries to save her.
A furious Rae tells Clare and Danny that she doesn't want to go back to her school; Clare remembers her college experience with Frankie and why she never got her degree.
Danny and Clare take a good look at their sex life as a letter writer writes about her boyfriend's secret shame; Rae grapples with letting Montana back into her life as she realises she might have the upper hand.