Tip Toe
When Leo gives his next-door neighbour Clive his spare key, simple disagreements escalate into dangerous hostility in their Manchester suburb.
A minor feud escalates into danger when Leo gives his next-door neighbour Clive his spare key; Leo fights to defend the safety of one of his bar staff, and Clive is searching for employment and realises that Leo might be the answer to his problems.
Clive meets Diane and confesses long-held secrets, as his battle with Leo explodes.
A showdown in the suburbs as Leo and Clive go face-to-face for the ultimate confrontation.
The war between Leo and Clive reaches a shocking climax as violence explodes on Calico Road.