Tom & Jerry Kids
Toys Will Be Toys; Droopy Delivers; My Pal
Tom battles a snoring Jerry when they're locked inside a toy store; Droopy Delivers pizza but McWolf is after his business; a dumb cat helps Tom catch Jerry.
Jerry confronts Tom after donning a mail order Batmouse costume which is supposed to make him invincible; Spike tries to teach Tyke to chase cats; Tom chases an intergalactic dog accidentally left behind by his spaceship.
Jerry keeps Tom awake playing the guitar; McWolf steals a customer from Droopy's gym; Tom hampers Jerry's excursion with the Mouse Scouts.
Tom protects a lavish dinner table from Jerry while flirting with a beautiful kitten; Spike becomes Super-Duper Spike when he masquerades as Tyke's favourite TV hero; Tom attempts to keep the mall mouse from attacking a cheese shop.