Tom And Jerry Tales
Forever plotting against one another, Tom and Jerry are up to their usual antics. They pull pranks, gags, and get into escapades all around the globe.
Tiger Cat / Feeding Time / Polar Peril
At the zoo, Tom is painted to look like a tiger./ Tom takes a job as zoo attendant under Spike's supervision./ Tom and Butch team up to catch Jerry in the arctic north.
Joy Riding Jokers / Cat Got Your Luggage / City Dump Chumps
Tom and Jerry are mistaken for valets by Spike./ Tom is put in charge of managing a fancy hotel./ At the city dump, Jerry is caught between Tom and Tom's rival, Butch.
When Tom's computer antennae is struck by lightning, Tom and Jerry are zapped inside the computer. / Tom modifies a remote control cat toy. / Tom terrorizes Jerry and Spike.