Onuma Ryosuke (Kenta Izuka) possesses a unique ability to understand and attract women, helping them navigate their personal challenges and love lives. Through a series of encounters over seven nights, he connects with seven different women, offering insights and support tailored to their individual needs. As Onuma uses his extraordinary gift, he becomes a catalyst for transformation and healing in these women's lives. This 2022 Japanese omnibus series explores the power of empathy and connection, directed by Goto Yosuke.