ToonMarty
Marty, the animated mascot of ToonMart, comes to life when his billboard is zapped by lightning and explores Toonville with his best friend Burnie.
Moonlighting Marty
Marty is great at being Burnatron's evil sidekick, so great in fact that he alienates his best friend Burnie. His solution to reuniting father and son is quite explosive.
Awful Waffle
Marty plugs in an old waffle iron and accidentally unleashes Waffle Man, a smooth talking villain who wants to turn everything and everyone into waffles. Marty must fight back with everything he has.
Burnie becomes the new face of Toonmart after an open call to find a mascot. Marty mentors Burnie until he becomes bored and overworked and deliberately sabotages himself.
Marty makes friends with his first pimple. Through adolescence, parenthood, and old age, Zitty continues to be a great companion and a true friend.
Marty's overworked cartoon-exit smoke-trail leaves in a huff, and he must borrow Burnie's smoke-trail in order to compete for the Employee of the Month award.
Marty helps Chef catch Chicken to prove that all Toonmart gizmos work perfectly, but when he roasts Chicken, the toons ostracise him.