Toxic
Elizabeth Chambers draws from her experience and background as an investigative journalist to delve into the dark and twisted side of relationships.
Sleeping With A Stranger
After Elizabeth Chambers exposes a web of lies, Kelly Sutliff’s marriage ends in a brutal attack. Now living under threat, she seeks protection from an unexpected ally.
Three's A Crowd
Elizabeth Chambers untangles the web of lies that leaves Michelle Hadley sitting in jail for 88 days. Michelle finally sets the record straight.
Elizabeth joins the Harris family in their fight for justice against the doctor who uses power, privilege and drugs to control their daughter, Sarah.
Elizabeth Chambers investigates conman Anthony Strangis, meeting his ex-wife Sarma Melngailis and discovering new alleged victims, including his sister, as she tracks him down.
Elizabeth Chambers investigates convicted conman Anthony Strangis after finding alleged victims. Armed with a former DOJ Agent and fresh information, she confronts him in person.