Transformers Animated
The Autobots settle into their new home base - an abandoned automobile manufacturing plant... but the ancient assembly line machinery seems to have developed a mind of its own.
A bio-engineering genius experiments with some of Bumblebee's hydraulic fluid and accidentally transforms himself into Meltdown, whose corrosive touch can melt anything - including Autobots!