Trollz
Best Friends for Life
Ruby, feeling Amethyst upstages her, kicks her out of the group, leaving the other friends to try to reunite them.
The girls inadvertently release the evil Snarf from the Ancient World and have no idea how to get him back there.
The girls discover that their belly gems are dimming, so they must escape Simon the Gremlin to bring back the glow.