Troppo
Bonds of Family
Ted and Amanda investigate a bizarre local murder and an exotic drug ring; Amanda tangles with an old enemy and a new love; Ted's past stalks him and his family.
Ted and Amanda investigate Julian's neighbours, cane farmers adjoining Family Tree. They discover that they harbour a bitter grudge against Julian over the death of their son.
Amanda and Ted focus on the leaded fuel clue trail, which leads Amanda into danger with a croc-poaching family.
When a drug-using croc poacher climbs naked up a flagpole and falls to his death, Ted and Amanda investigate the source of his mystery narcotics while following Julian's money trail and uncovering family secrets.
Ted and Amanda attend Julian's eccentric funeral armed with explosive knowledge about Raph's parentage, before preventing a potential tragedy at the local Crimson Lake races.
When Brooke is found floating in a swampy river, strangled and barely conscious, Ted and Amanda hunt for her attacker to determine if Julian's murder case is connected.