Two Weeks To Live
A young misfit raised in isolation by her mother goes on a mission to honour her father's memory. Kim's father died when she was a young girl. Now aged 21, she is determined to get revenge.
Kim Stokes is a strange young misfit raised by her survivalist mother Tina. Now all grown up, Kim runs away from her mother and sets out into the real world for the first time on a secret mission.
Thinking that the world is on the brink of ending, Kim faces her father's killer in a showdown; Jay tells a disapproving Nicky that he plans to propose to his girlfriend; Nicky is forced to make a desperate confession.
After kidnapping her daughter, Tina and Kim must return to the mansion to stop an execution; as Nicky attempts to repair his relationship with Kim, Jay makes a discovery.
Unaware of the threat of Jimmy's mysterious daughter, Kim hits back against her mother and demands they go for a trip to the seaside.
Kim rebels against her mother's deception, while Tina decides to cut a deal for her safety; Jimmy's criminal associates continue their pursuit.
The team head to the apparent safety of the cabin, but Kim must deal with her betrayal and save her own life.