Made For Love
User One
After learning she'll be the involuntary subject of her husband's latest piece of technology, Hazel Green escapes her 10-year marriage and ends up at her estranged father's house.
A flashback to a news magazine profile of Hazel and Byron reveals why Hazel made the decision to leave her husband, and why she's determined to never return.
Hazel's efforts to make some quick cash lead to her old friend Bangles, who reminds her of who she once was; Byron enlists Bennett to help lure Hazel back to the Hub.
Byron thwarts Hazel's search for a lawyer; Fiffany goes to great lengths to execute two top-secret meetings of her own; Byron defies caution and makes a dangerous decision.
Hazel and Herbert work through past issues to become a more formidable unit; Byron takes himself offline for a strategic journey into the real world.