Ultimate Wheels
With great doses of imagination and a lot of talent, two motor enthusiasts, Will and Elo, have joined forces to make an old dream come true: to turn old cars into unique four-wheelers.
Mustang Muscle
In this episode, Elo and Will take it upon themselves to help Jason make over his rather tired Ford Mustang convertible 1971 so that he can sell it.
Will buys a 1966 VW Camper split screen, but Elo is not content to just turn it into any old reconditioned love wagon.
With only 174 ever made, can Elo and Will risk the wrath of other Bristol owners as they decide to take on a Vintage 1959 Bristol 406 and transform it into a British gentleman's Hot Rod?
The Datsun 260z 1978 leads the Japanese car invasion; it becomes famous for having supercar features at a budget price.
The guys purchase an Audi Quattro and decide to pay homage to its glory days as an old school Rally Car, complete with roll cage and 1980's Rally Car livery.