Unprisoned
A messy but perfectionist relationship therapist and single mum's life is turned right-side-up when her dad gets out of prison and moves in with her and her teenage son.
Repetition Compulsion
Straight off a 17-year stint in federal prison, Edwin Alexander crashes back into the lives of his daughter Paige, and her teenage son, Finn, just as Paige is attempting to achieve her lifelong dream of buying her own home.
How to Be a Main Bitch
Paige moves into her new house, but Edwin complicates her life at every turn, especially her relationship with her boyfriend; Edwin enlists Finn's help to get a job.
Paige begins a promising new relationship, but her daddy issues keep threatening to get in the way; Edwin makes a bold decision around making money that will impact the entire family.
Paige just wants to be normal and tries to prove it by hosting a party for a co-worker, but things don't go exactly as planned; Edwin's new business venture turns him into a hero.
Paige, Edwin and Finn take a trip to their ancestral home in rural Alabama, where there's much more going on than meets the eye.