Up Next: Daniel Caesar
For singer/songwriter Daniel Caesar, music was first a spiritual calling. He sang gospel with his dad before finding himself sleeping on park benches around Toronto. Now Caesar’s music—which mixes woozy R&B, smoothed-out rock, and seductive soul—inhabits a place where questions about faith and personal reflections are approached with a deep sense of yearning and heart-on-sleeve sincerity. Follow the artist's journey with this interview, live session, and documentary.
Up Next: I’m Here Now
Filmed in Toronto, this documentary features archival footage and performances from the rising R&B star.
Up Next Session: Daniel Caesar
A stirring performance filmed live in Toronto, with support from a gospel choir.
The Toronto talent opens up about faith, family, and first love in an interview with Beats 1’s Ebro Darden.