Up Next: Megan Thee Stallion
When Megan Thee Stallion started touring, she took to throwing house parties for small groups of fans, allowing her “Hotties” intimate, extended access to her and her inner circle. “I love going to each city and getting to hug them and talk to them and twerk with them,” she says. “Drive the boat with them.” As much fun as she’s having, the Houston MC is well aware that excess time for partying (on land or sea) is becoming scarce as her profile continues to rise. Watch her talk about the transition from local phenom to bona fide rap star in her exclusive documentary, and then listen to everyone’s favourite hot girl in conversation with Beats 1’s Nadeska, where they talk about growing up in Houston, what inspired her to rap and working with Megan’s long-time hero Juicy J. The latest Megan Thee Stallion music, along with that of her Up Next peers, is available now on the Apple Music Up Next playlist.