Upper Middle Bogan
Bess arranges a lunch for her two mothers, Margaret and Julie, which ends in disaster when Julie, unaware of Bess' allergies, puts peanuts in the meal and Bess goes into anaphylactic shock.
While Bess is thrilled that her two families are coming together, when Danny finds out that Shawn and Edwina have skipped school and gone dirt bike riding, he freaks out, jumping to all sorts of wrong conclusions.