VIP Only
As the owner of a unique, retro noodle shop, Gu Jing (Stan Huang) has the creative freedom to do as he pleases. With no set hours, Gu Jing enjoys opening the restaurant anytime he pleases, happy to invite patrons, both new and old, to sit down and enjoy a bowl of delicious noodles whenever his doors are open. Among Gu Jing’s regulars is Liu Li (Xuan Chen), a BL novelist who always claims the quietest seat in the house to work on his latest novel. Constantly on the lookout for fresh ideas and new inspiration, Liu Li uses Gu Jing’s shop as a place to conduct research, bringing as many dates to the shop as he does those he breaks up with. Always aware of Liu Li and his fluctuating relationship status, Gu Jing has taken to bringing the lovelorn author a bowl of spicy noodles every time he suffers a breakup. Often confiding in Gu Jing over his bowl of spicy noodles, Liu Li finds himself drawing closer to the handsome shop owner. As his heart begins to warm to Gu Jing, Liu Li begins to realize that his romantic fantasies may be quite a bit different than reality. Armed with this newfound knowledge and fresh determinations, can Liu Li find a way to live “happily ever after”? A delicious tale of love and noodles, “VIP Only” is a 2023 Taiwanese romance drama.