WAGS Atlanta
Peaches, Prayers and Players
Former pageant queen Kaylin gets shocking news about her pro-baseball player husband; Kesha has trust issues with her boyfriend and enlists the help of her friend to deal with her feelings.
The Dating Game
The legitimacy of Kesha's relationship is brought into question by a rumour. Kaylin tries to make her husband feel better, and Kierra's sister wants to prove herself in the world of dating.
Kesha and CJ work to get their relationship back on track, and Niche presses Andre for a nanny. Former pageant girl Kaylin goes after a hosting career, but it may be over before it starts.
Telli and Deontay learns they're expecting, and Niche encourages Kaylin to pursue her career. Meanwhile, the dance business causes conflict between Ariel and Kierra.
Niche gets a once-in-a-lifetime opportunity to fulfil her dream at New York Fashion Week; Kaylin and JJ decide to go their separate ways when they both get career opportunities; CJ catches Kesha sabotaging his interior designs.
The girls visit Nashville, where Telli receives necessary advice on her relationship with Deontay; Brandi has her chance in the spotlight with a highly acclaimed wrestling match; Kaylin considers a family.