Waka & Tammy
Hip-hop's iconic sweethearts Waka Flocka Flame and his sassy wife, Tammy Rivera, navigate their renewed commitment to their relationship after their emotional roller-coaster on Marriage Boot Camp.
What the Flocka: Marriage Is Chaos
Tammy tries to juggle the stress of having it all, but outside forces come crashing down and Waka is torn and questioning their marriage.
What the Flocka: Marriage Is Deception
Waka has a secret that threatens his marriage; Tammy thinks something's wrong; Things run amok.
Drama hits the fan when Waka's little lie spirals into chaos; Tammy is blindsided when Waka tricks her into couples therapy and learns their marriage is shattered; the pressure to keep it all together makes Tammy have a breakdown.
Couples therapy sparks a firestorm; Deb and Mona serve tough love and anger escalates over Tammy's career; Tammy leaves town to cool off, but her teenage daughter Charlie continues to rebel; Waka fights to save his marriage from imploding.
Tammy breaks her silence about how COVID-19 has wreaked chaos over her life; an exclusive look at Waka and Tammy at home during quarantine; Tammy recounts the downward spiral into her illness; Deb's meddling ways interfere with Tammy's dreams.