Westside
All That Impedes Thee from the Golden Round
After three long years in prison Ted West has been released and he now needs to work out who is the snitch. Lefty has stepped up in Teds absence and is now leading the gang but Ted isn't happy about the way Rita and Wolf have been treated.
Rita takes in Carol after Phineas beats her up. Teds South Island payroll job is interrupted by the police who aren't targeting the gang but instead overstayers. Ted decides that they should take on Falani, a homeless disco dancing overstayer.
The Wests deal with some explosive consequences after the biggest job yet and Wolf gets a girlfriend.
Wolf is up to no good and Rita and Ted aren't too sure how to deal with him, especially when they find out that he has been doing the dirty.