When Disaster Strikes
A Perfect Storm: Mozambique
The world races to rescue and support survivors after Cyclone Idai brings enormous flooding to Mozambique.
The Silent Killer: Somalia
Humanitarians race to meet people's basic needs in Somalia as the country battles for survival and preservation amid drought.
The government and international aid workers help survivors in the Bahamas following one of the Caribbean's strongest hurricanes.